Jak se řeší spor na Aliexpressu

AXACP2

Pokud již máte spor otevřený (návod zde http://aliprodejna.cz/reklamace-aneb-jak-otevrit-a-vyplnit-spor/) a nevíte, jak ve sporu postupovat, poradíme vám v tomto článku.

 

Je několik možností, které se můžou stát:

1) Prodávající uzná, že máte pravdu a akceptuje vámi navržené řešení. Aliexpress vám následně obvykle do 15 dnů vrátí peníze. Nejlepší varianta, nemusíte nic dále řešit.

2) Prodávající nesouhlasí s vámi navrženým řešením  a nabídne vám svoje řešení. Pak se čeká na vaše vyjádření. A buď se dohodenete a nebo ne. Pokud ne, spor přejde po čase do fáze 3)

3) Pokud se kupující a prodávající nedohodnou na řešení, spor se po určité době od zahájení (cca po týdnu) přesune k řešení přímo na Aliexpress (takzvaná eskalace sporu) , který o výsledku sporu rozhodne cca opět do týdne. Aliexpress vás většinou vyzve k případnému dodání důkazů, pokud jste je již nedodali (fotky, videa a podobně).

Po odeslání sporu na Aliexpress vám do několika dnů přijde vyrozumění o výsledku sporu. Výsledek sporu od Aliexpressu je v podstatě finální výsledek, i když se vám nemusí líbit, již s ním nic neuděláte. Jedině, že doložíte nové důkazy.  Aliexpress je však obvykle na straně kupujícícho.

Prostor pro vaše komentáře


Web pro všechny, kteří neumějí dobře anglicky, ale přesto chtějí nakupovat kvalitní zboží za výbornou cenu.
Pokud budete mít dotaz, pište na info@aliprodejna.cz