Jak se řeší spor na Aliexpressu

AXACP2

Pokud již máte spor otevřený (návod zde http://aliprodejna.cz/reklamace-aneb-jak-otevrit-a-vyplnit-spor/) a nevíte, jak ve sporu postupovat, poradíme vám v tomto článku.

 

Je několik možností, které se můžou stát:

1) Prodávající uzná, že máte pravdu a akceptuje vámi navržené řešení. Aliexpress vám následně obvykle do 15 dnů vrátí peníze. Nejlepší varianta, nemusíte nic dále řešit.

2) Prodávající nesouhlasí s vámi navrženým řešením  a nabídne vám svoje řešení. Pak se čeká na vaše vyjádření. A buď se dohodenete a nebo ne. Pokud ne, spor přejde po čase do fáze 3)

3) Pokud se kupující a prodávající nedohodnou na řešení, spor se po určité době od zahájení (cca po týdnu) přesune k řešení přímo na Aliexpress (takzvaná eskalace sporu) , který o výsledku sporu rozhodne cca opět do týdne. Aliexpress vás většinou vyzve k případnému dodání důkazů, pokud jste je již nedodali (fotky, videa a podobně).

Po odeslání sporu na Aliexpress vám do několika dnů přijde vyrozumění o výsledku sporu. Výsledek sporu od Aliexpressu je v podstatě finální výsledek, i když se vám nemusí líbit, již s ním nic neuděláte. Jedině, že doložíte nové důkazy.  Aliexpress je však obvykle na straně kupujícícho.

Prostor pro vaše komentáře