Archiv rubriky: Návody a postupy

Jak řešit situaci, když čekáte na objednávku delší dobu

V období přepravních špiček, kdy lidé objednávají se zvýšenou intenzitou, se může stát, že na balíček budete čekat déle, než jste zvyklí. Nejčastěji se tak stává v období kolem vánoc, kdy nejprve je předvánoční šílenství a zahlcení přepravních služeb a po novém roce může trvat i měsíc, než se situace vrátí...

Jak postupovat v hektické předvánoční době, když čekáte na balíčky

V srpnu jsme vám dali návod, jak správně nakupovat na vánoce, hodně lidí ho však ignorovalo, jako ostatně i ostatní užitečné návody a rady na webu www.aliprodejna.cz . Teď se tedy můžeme podívat, jak postupovat, pokud čekáte balíček z Aliexpressu v době, kdy jsou Česká pošta, ale i ostatní přepravci po...

Nákupní a marketingový svátek 11.11. na Aliexpressu

  Blíží se 11. listopad a s ním i největší nákupní a marketingová akce na Aliexpressu, takzvaný SHOPPING FESTIVAL, neboli festival nakupování. Jedná se o každoroční akci, kdy je 24 hodin na nakupování v zajímavých slevách (ať už skutečných a nebo umělých – umělá sleva je, když se zboží před akcí...

Vánoce 2017 bez stresu

O letních prázdninách myslet na vánoce? Nezbláznili se? 🙂 Nezbláznili jsme se a hned vám to vysvětlíme.  Srpen a září jsou ideální měsíce pro nakupování vánočních dárků na Aliexpressu. Jsou to jednoduché počty, které stále dost lidí nechápe (respektive neznají pravidla nakupování na Aliexpressu) a pak v listopadu a nebo v prosinci...

Jak komunikovat s prodejcem?

Pokud potřebujete zanechat prodejci vzkaz a nebo mu napsat zprávu, jsou dvě možnosti. 1) Před placením nové objednávky se dá k objednávce  napsat vzkaz v poznámce pro prodejce.       2) Dále pak u každé objednávky můžete komunikovat s prodejcem. Najdete si příslušnou objednávku v systému Aliexpressu. Následně kliknete na detail objednávky...

Stavy objednávek na Aliexpressu

Nakupování na Aliexpressu je velmi jednoduché a bezpečné. V dnešním článku si ukážeme, s jakými stavy objednávek se můžete u vaší objednávky v procesu nakupování setkat. Objednávky najdete v části My Orders. Stav objednávky vidíte v části Order Status....

Jak vytvořit screenshot (foto obrazovky) elegantně a jednoduše.

Pokud chcete do facebookové skupiny nebo kamkoli jinam vložit fotku obrazovky, protože potřebujete poradit s aktuálním stavem vaší objednávky nebo chcete prodat nějaké zboží z vaší osobní potřeby (nikoliv překupnictví s přirážkou, k tomu slouží jiné skupiny), tak je ideální vytvořit takzvaný screenshot.   Screenshot je otisk neboli fotka obrazovky, která se uloží...

Sledování zásilek a jak postupovat

Na úvod pravidla ze strany Aliexpressu, najdete je zde. Jedná se o jednu z nejdůležitějších stránek na Aliexpressu, málokdo jí však četl. Kdo nečte pravidla, ten se pak diví. Obecně se dá říci, že na Aliexpressu platí pravidlo, že pokud neobdržíte zásilku do 60 dnů od objednání, pak vám Aliexpress...

Bezpečnost placení na internetu

Nejslabším článkem jakékoli technické služby je téměř vždy člověk a tak se dnes pojďme podívat, jak minimalizovat rizika při používání platební  (ať už kreditní a nebo debetní karty) na internetu.  ...

Podvodné emaily k účtu Aliexpressu

Během několika posledních dnů se množí dotazy ohledně emailů, které se tváří jako emaily z podpory Aliexpressu (ale přijdou například z emailu no-reply@web.synergy-vs.cz.) Vypadají takto: Odkaz v emailu však nevede na zabezpečené stránky https://www.aliexpress.com, ale na podvodné stránky. Na jakých stránkách jste, poznáte v adresním řádku. Oficiální stránky Aliexpressu mají...

Nejčastější otázky ohledně Aliexpressu

Jak postupovat v určitých situacích, které se vám můžou na Aliexpressu při nakupování zboží stát? Co dělat, když: 1)  Odkaz nefunguje – je dobré si vzít ponaučení, že pokud chcete něco na Aliexpressu koupit, chce to rychlé rozhodování, protože za chvíli již odkaz nemusí být funkční. Můžete samozřejmě najít i...

Jak se řeší spor na Aliexpressu

Pokud již máte spor otevřený (návod zde http://aliprodejna.cz/reklamace-aneb-jak-otevrit-a-vyplnit-spor/) a nevíte, jak ve sporu postupovat, poradíme vám v tomto článku.   Je několik možností, které se můžou stát: 1) Prodávající uzná, že máte pravdu a akceptuje vámi navržené řešení. Aliexpress vám následně obvykle do 15 dnů vrátí peníze. Nejlepší varianta, nemusíte...

Nejčastější chyby při nakupování na AliExpressu

Chyba číslo 1: Nesledujete ochrannou lhůtu u vaší objednávky Pokud nesledujete ochrannou lhůtu u vaší objednávky, objednávka se sama automaticky potvrdí uplynutím ochranné lhůty a vy pak máte jen 15 dnů na případnou reklamaci. A pokud i tuto lhůtu prošvihnete, máte smůlu. Co dělat? Pokud se ochranná lhůta blíží...